torsdag 16 april 2009

En paella och en Robert på balkongen



Tjenare! det är vi fån rum 2515! Det vill säga att det är Christer, Robert och Philip som bloggar idag.

Idag har vi pluggat som de flitiga elever vi är. Christer(jag som skriver) blev idag helt klar med projektarbetet. philip har också gjort på projekterbetet och robert... ehh... projektarbetet också. Vi fick idag en specailbehandling på resturangen och vi åt en äkta paella. Den var utsökt och jag är kär i den maten, jag hoppas att det blir fler gånger.


Idag gymmade jag också och har tränat mina manliga muskler. Men det är inte det roligaste som har hänt idag. Idag innan gymmet så var jag och Philip i Lindas, Carros och Sofias rum, som nästan är grannar med oss. Då knackade det på rummet och vaktmästaren frågade om vi hade problem med våran balkong. "Nej" svarade vi och tänkte inte mer på saken. En stund senare så knackar det på dörren igen. In kom Robert och sa "jag skall döda dig Christer!".

Tydligen så var jag och Robert på balkongen och av en reflex så låste jag dörren efter mig när jag lämnade rummet. Robert blev alltså utelåst.

Där satt han i en halvtimma och försökte få folk att förstå att han var utelåst på spanska, så bra han kunde. Vi andra i klassen hörde honom svagt från polen och våra rum, men vi trodde inte att han var utelåst.

Mycket konstiga och komiska saker händer just oss på rum 2515, och vi känner att det behövs en egen blogg för bara vårat rum. Så om ni vill veta mer om vad som händer oss och våra äventyr så gå in på våran blogg: http://rum2515.blogspot.com/


"Säg som det är, vi är för grymma för att vara på denna blogg" Säger Robert i bakgrunden.


MVH Christer, Robert och Philip i rum 2515

1 kommentar: